Home pagina Forum Online winkelen Berkenboschmode.com is niet betrouwbaar

  • Berkenboschmode.com is niet betrouwbaar

    Geplaatst door SammieKooiker op augustus 23, 2024 om 3:28 pm

    Een blouse besteld die er op het plaatje een heel andere kleur heeft dan het door mij ontvangen exemplaar en om daar melding van te maken diende ik een filmpje van 20 seconden en een foto van de blouse opte sturen. Het zit nog in de originele verpakking en was niet in de reclame.

    Het retourneren van het artikel is alleen mogelijk met een door Berkenbosch naar mij per post verstuurde retour etiket.

    In de mail wisseling die volgde werd er herhaaldelijk naar mijn gezondheid geïnformeerd en werd mij te kennen gegeven dat het artikel door hun gekeurd was en niet in aanmerking kwam voor retournering.

    Wel werd mij een korting van 15% aangeboden op de volgende aankoop. Gezien het bovenstaande heb ik daar absoluut geen behoefte aan.

    Ik kreeg ook sterk sterk de indruk niet met een persoon te mailen maar met een computer.

    Het op hun site vertelde adres in Amsterdam was een verlaten kantoorgebouw, hetgeen mij helemaal wantrouwig maakte.

    Denk 6 keer na voor je aan Berkenboschmode.com begint.

    Een gewaarschuwd mens …..

    Internet Politie antwoordde 6 dagen, 4 uur geleden 2 Leden · 3 Reacties
  • 3 Reacties
  • SammieKooiker

    Member
    augustus 23, 2024 om 7:18 pm

    Het is nu al 20% korting. Hoe durven ze….

  • SammieKooiker

    Member
    augustus 27, 2024 om 11:48 am

    50% nu. Belachelijk!

  • Internet Politie

    Administrator
    augustus 27, 2024 om 3:54 pm

    Dank voor het delen van je ervaring @SammieKooiker De website is bekend in onze database!

Log in to reply.